Dodał: pagol
Ognisko rocznicowe 2013
UCZESTNICTWO I KOSZTY
W ognisku może uczystniczyć każda osoba związana z Klubem. Wszelkie koszty (przejazdy, nocleg, wyżywienie) pokrywają uczestnicy we własnym zakresie.
W Schronisku nie ma bufetu, ale jest kuchnia z pełnym wyposażeniem.
Osoby pozostające na nocleg (z soboty na niedzielę) proszone są o wcześniejszą rezerwację miejsca poprzez wpłątę do 8 lipca ceny noclegu:
- 15,12 zł (uczniowie i studenci),
- 21,60 zł (pozostali),
na konto: 41 1140 2017 0000 4602 0716 7143 (Paweł Golec).
Zgłoszenia członków Klubu (uczniów ZST) przyjmuje Natalia Liro.
Spotkanie uczestników odbędzie się 8 lipca o godz. 11.00 w świetlicy ZST.
Należy przynieść zezwolenie rodziców oraz wpłacić za nocleg.
Kontakt
e-mail: sktzst@gmail.com, tel. 889677483 (prezes).
DOJAZD
Propozycja dojazdu komunikacją publiczną:
Z Tarnowa do Bochni pociągiem (11.12), z Bochni busem (12.45).
Z Krakowa bezpośrednio PKS lub bus.
Wysiadamy w centrum Żegociny.
Rozkład jazdy z Krakowa (przez Żegocinę i Rozdziele)
PROGRAM - PROPOZYCJA
(zmiana po spotkaniu 8 lipca)
Nie ma sztywnych reguł - ostateczną wersję programu ustalają uczetnicy!
sobota - 13 lipca 2013 r.
- 10.45 -> zbiórka i wyjazd z Tarnowa przez Bochnię do Żegociny
- 13.30 -> przyjazd do Żegociny
- 14.00 -> obiad oraz zakupy na żurek i ognisko
- 15.00 -> wycieczka piesza (szlak żółty i niebieski) przez Kamionną (801 m n.p.m.) do Rozdziela
- 17.00 -> zakwaterowanie w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Rozdzielu (www.rozdziele.pl)
- 18.00 -> przygotowanie ogniska i żurku
- 19.00 -> biesiada przy żurku
- 20.00 -> ognisko z pieczeniem kiełbasek
niedziela - 14 lipca 2013 r.
- 9.00 -> śniadanie (może zostanie żurek)
- 9.30 -> wykwaterowanie
- 10.30 -> wycieczka piesza (szlak niebieski i zielony) przez Łopusze (661 m n.p.m.) do Żegociny
- 13.00 -> przejazd z Żegociny do Nowego Wiśnicza
- 13.30 -> zwiedzanie zamku
- 15.00 -> pożegnalny obiad
- 16.00 -> powrót przez Bochnię do Tarnowa (przyjazd ok. 18.00)
NIEZBĘDNY EKWIPUNEK
- plecak
- obuwie do wędrówki górskiej
- okrycie przeciwdeszczowe
- obuwie (klapki) do schroniska
- śpiwór
- dres
- latarka
- prowiant na 2 dni
- dokumenty, pieniądze (na przejazdy i zakupy)